Методичні рекомендації до нового навчального року:
– Математика
– Фізика та астрономія
– Інформатика
– Економіка
Презентація на серпневу нараду вчителів
НУШ. 5 клас.
Добірка інструментів формувального оцінювання
План проведення інструктивно-методичної наради – 2022 для вчителів математики,
фізики, інформатики, економіки та астрономії (29 серпня, 10:00, онлайн)
Проблема: НУШ: перехід на наступний рівень
Дата та час проведення (орієнтовно): 29 серпня 2022, 10:00
Форма проведення: онлайн
Координатор: Слюсаренко В.В. консультант КУ «МЦПРПП»
Модератор: Слюсаренко В.В. консультант КУ «МЦПРПП»
Спікери: Слюсаренко В.В., консультант КУ «МЦПРПП»; Магро Е.О., вчитель математики КЗ «НВО І-ІІІ ступенів «Мрія»
Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться: інформаційно-комунікаційна, інноваційність, компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій, навчання впродовж життя, громадянські та соціальні компетентності.
Ресурсне забезпечення: блог консультанта (mfiea.vs.kr.ua), сайти КЗ «КОІППО» (koippo.kr.ua) та МОН (mon.gov.ua/ua/tag/zagalna-serednya-osvita).
1. Про підсумки роботи у 2021-2022 навчальному році та пріоритетні завдання на наступний 2022-2023. Обговорення та затвердження плану роботи вчителів на 2022-2023 навчальний рік.
Слюсаренко В.В., консультант КУ «МЦПРПП»
2. Особливості викладання навчальних предметів (математика, фізика, інформатика, економіка, астрономія) у 6-11 класах відповідно до вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.
Слюсаренко В.В., консультант КУ «МЦПРПП»
3. Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку в 2022-2023 навчальному році
Слюсаренко В.В., консультант КУ «МЦПРПП»
4. Ознайомлення з модульними навчальними програмами з математики та інформатики. Особливості оцінювання учнів 5-х класів Нової української школи.
Магро Е.О., вчитель математики КЗ “НВО І-ІІІ ступенів “Мрія”
Плануємо проведення серпневих педагогічних рад: Путівник «Освітній навігатор: перехід від початкової до базової освіти» (чекліст КОІППО)
Важливо. Математика. Модельні програми 5 класу НУШ
Важливо. Інформатика. Модельні програми 5-6 класів НУШ
Матеріали Всеукраїнської інтернет-конференції “На Урок” “Особливості організації навчання в 5-6 класах НУШ”:
- Добірка календарно-тематичного планування для 5 класів НУШ.
- Держстандарт базової середньої освіти: огляд та розбір кожної освітньої галузі.
- Нормативно-правова база, що стосується НУШ.
- Презентації до виступів.
Міністерство освіти і науки України підготувало інформацію щодо особливостей організації нового 2022/23 навчального року та рекомендації першочергових кроків із підготовки до нього.
Відповідно до постанови КМУ від 24 червня 2022 року №711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні», навчання в ЗЗСО традиційно розпочнеться в День знань (1 вересня). Освітній процес у школах триватиме до 30 червня 2023 року.
Освітній процес в очному режимі
Запроваджується в приміщеннях або будівлях закладу освіти тільки в межах розрахункової місткості споруд цивільного захисту, що можуть бути використані для укриття учасників освітнього процесу в разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших відповідних сигналів оповіщення.
Якщо потужності споруд цивільного захисту є недостатніми для укриття всіх учасників освітнього процесу, то освітній процес може бути організований шляхом розподілу навчального часу в межах годин (змін) упродовж дня, тижня, місяця або семестру.
Для підготовки роботи закладів освіти в очному режимі засновникам рекомендовано провести відповідні заходи з посилення безпеки:
- обов’язкова перевірка закладів освіти та прилеглих територій на наявність вибухонебезпечних предметів;
- перевірка готовності систем оповіщення, зокрема, доступності оповіщення для дітей із порушеннями зору та слуху;
- визначення та позначення шляхів евакуації;
- наявність обладнаного укриття для всіх учасників освітнього процесу;
- створення запасів води та медикаментів;
- проведення тренувань з учасниками освітнього процесу щодо дій у разі повітряної тривоги;
- проведення навчальних занять щодо здоров’язбереження, надання домедичної підготовки тощо;
- підключення мережі Wi-Fi в укриттях для проведення занять (за можливості).
Освітній процес у дистанційному режимі
Запроваджується в закладах освіти на території ведення бойових дій і тимчасово окупованих територіях. Запроваджується наказом (розпорядженням) засновника закладу освіти за погодженням із керівником адміністрації (без обов’язкового укладення трудового договору про дистанційну роботу в письмовій формі, головною умовою є своєчасне виконання завдань).
Під час організації дистанційного навчання рекомендуємо використовувати матеріали Всеукраїнської школи онлайн.
В умовах дистанційного навчання заклад самостійно приймає рішення щодо зняття обмеження на максимальну кількість учнів у класі.
За дистанційною формою робота може виконуватися працівником поза робочим приміщенням, територією власника або уповноваженого ним органу, у будь-якому місці за вибором працівника та з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.
Освітній процес за змішаною формою
Змішана форма поєднує очний і дистанційний режими. Таке поєднання підходить для різних занять: практичні та лабораторні заняття можуть проводитися в очному режимі, лекційні – дистанційно. У початковій школі бажано проводити заняття в очному режимі, адже діти потребують живого спілкування.
Форма може змінюватися впродовж навчального року в залежності від безпекової ситуації.