Матеріали щодо організації 2022/2023 навчального року

Методичні рекомендації до нового навчального року:
Математика
Фізика та астрономія
Інформатика
Економіка

Презентація на серпневу нараду вчителів

НУШ. 5 клас.

Підходи до навчання НУШ

Добірка інструментів формувального оцінювання

План проведення інструктивно-методичної наради – 2022 для вчителів математики,
фізики, інформатики, економіки та астрономії (29 серпня, 10:00, онлайн)

Проблема: НУШ: перехід на наступний рівень
Дата та час проведення (орієнтовно): 29 серпня 2022, 10:00
Форма проведення: онлайн
Координатор: Слюсаренко В.В. консультант КУ «МЦПРПП»
Модератор: Слюсаренко В.В. консультант КУ «МЦПРПП»
Спікери: Слюсаренко В.В., консультант КУ «МЦПРПП»; Магро Е.О., вчитель математики КЗ «НВО І-ІІІ ступенів «Мрія»
Компетентності, що вдосконалюватимуться/набуватимуться: інформаційно-комунікаційна, інноваційність, компетентності в галузі природничих наук, техніки й технологій, навчання впродовж життя, громадянські та соціальні компетентності.
Ресурсне забезпечення: блог консультанта (mfiea.vs.kr.ua), сайти КЗ «КОІППО» (koippo.kr.ua) та МОН (mon.gov.ua/ua/tag/zagalna-serednya-osvita).

1. Про підсумки роботи у 2021-2022 навчальному році та пріоритетні завдання на наступний 2022-2023. Обговорення та затвердження плану роботи вчителів на 2022-2023 навчальний рік.
Слюсаренко В.В., консультант КУ «МЦПРПП»
2. Особливості викладання навчальних предметів (математика, фізика, інформатика, економіка, астрономія) у 6-11 класах відповідно до вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти.
Слюсаренко В.В., консультант КУ «МЦПРПП»
3. Методичні рекомендації щодо проведення Першого уроку в 2022-2023 навчальному році
Слюсаренко В.В., консультант КУ «МЦПРПП»
4. Ознайомлення з модульними навчальними програмами з математики та інформатики. Особливості оцінювання учнів 5-х класів Нової української школи.
Магро Е.О., вчитель математики КЗ “НВО І-ІІІ ступенів “Мрія”

Плануємо проведення серпневих педагогічних рад: Путівник «Освітній навігатор: перехід від початкової до базової освіти» (чекліст КОІППО)

Викладання предметів природничої освітньої галузі у 2022-23 навчальному році
Людмила Хлань, завідувач науково-методичної лабораторії природничо-математичних дисциплін

Важливо. Математика. Модельні програми 5 класу НУШ
Важливо. Інформатика. Модельні програми 5-6 класів НУШ

Матеріали Всеукраїнської інтернет-конференції “На Урок” “Особливості організації навчання в 5-6 класах НУШ”:

Міністерство освіти і науки України підготувало інформацію щодо особливостей організації нового 2022/23 навчального року та рекомендації першочергових кроків із підготовки до нього.

Відповідно до постанови КМУ від 24 червня 2022 року №711 «Про початок навчального року під час дії правового режиму воєнного стану в Україні», навчання в ЗЗСО традиційно розпочнеться в День знань (1 вересня). Освітній процес у школах триватиме до 30 червня 2023 року.

Освітній процес в очному режимі

Запроваджується в приміщеннях або будівлях закладу освіти тільки в межах розрахункової місткості споруд цивільного захисту, що можуть бути використані для укриття учасників освітнього процесу в разі включення сигналу «Повітряна тривога» або інших відповідних сигналів оповіщення.

Якщо потужності споруд цивільного захисту є недостатніми для укриття всіх учасників освітнього процесу, то освітній процес може бути організований шляхом розподілу навчального часу в межах годин (змін) упродовж дня, тижня, місяця або семестру.

Для підготовки роботи закладів освіти в очному режимі засновникам рекомендовано провести відповідні заходи з посилення безпеки:

  • обов’язкова перевірка закладів освіти та прилеглих територій на наявність вибухонебезпечних предметів;
  • перевірка готовності систем оповіщення, зокрема, доступності оповіщення для дітей із порушеннями зору та слуху;
  • визначення та позначення шляхів евакуації;
  • наявність обладнаного укриття для всіх учасників освітнього процесу;
  • створення запасів води та медикаментів;
  • проведення тренувань з учасниками освітнього процесу щодо дій у разі повітряної тривоги;
  • проведення навчальних занять щодо здоров’язбереження, надання домедичної підготовки тощо;
  • підключення мережі Wi-Fi в укриттях для проведення занять (за можливості).

Освітній процес у дистанційному режимі

Запроваджується в закладах освіти на території ведення бойових дій і тимчасово окупованих територіях. Запроваджується наказом (розпорядженням) засновника закладу освіти за погодженням із керівником адміністрації (без обов’язкового укладення трудового договору про дистанційну роботу в письмовій формі, головною умовою є своєчасне виконання завдань).

Під час організації дистанційного навчання рекомендуємо використовувати матеріали Всеукраїнської школи онлайн.

В умовах дистанційного навчання заклад самостійно приймає рішення щодо зняття обмеження на максимальну кількість учнів у класі.

За дистанційною формою робота може виконуватися працівником поза робочим приміщенням, територією власника або уповноваженого ним органу, у будь-якому місці за вибором працівника та з використанням інформаційно-комунікаційних технологій.

Освітній процес за змішаною формою

Змішана форма поєднує очний і дистанційний режими. Таке поєднання підходить для різних занять: практичні та лабораторні заняття можуть проводитися в очному режимі, лекційні – дистанційно. У початковій школі бажано проводити заняття в очному режимі, адже діти потребують живого спілкування.

Форма може змінюватися впродовж навчального року в залежності від безпекової ситуації.